- Remerciements reçus 0
un post pour se dire bonjour....salam....good morning...azul.....
- Анис
- Membre platine
-
Moins
Plus d'informations
10 Sep 2013 21:15 #106189
par Анис
Réponse de Анис sur le sujet un post pour se dire bonjour....salam....good morning...azul.....
Cmsr. Viktor Durasov : Welcome to Stalingrad. you're about to begin the greatest moment of your life. The Germans have lost hundreds of tanks and planes. Hitler's brutalized hordes are now advancing toward Stalingrad over mountains of ther own dead bodies. Our Bolshevik Party, Our nation , our great country , have given us the task not to let the enemy reach the Volga and to defend the city of Stalingrad. Forward against the enemy ! Up into the unremitting battle, comrades, for Stalingrad, for our great country! Not one step back! cowards and traitors will be shoot, Do not count days, do not count months, only count the number of Germans you have killed, Kill the Germans this is your mother's prayer, Kill the Germans this is the cry of your Russian earth. Do not waver, Do not let up, Kill ! . Death to the Germans invader.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- au_gré_du_vent
- Membre platine
-
Moins
Plus d'informations
- Remerciements reçus 0
11 Sep 2013 17:35 #106190
par au_gré_du_vent
Réponse de au_gré_du_vent sur le sujet un post pour se dire bonjour....salam....good morning...azul.....
slamations à tous
Anis, wech bik ya wlidi???
wellit gawri?:up:
Anis, wech bik ya wlidi???
wellit gawri?:up:
- Анис
- Membre platine
-
Moins
Plus d'informations
- Remerciements reçus 0
11 Sep 2013 18:08 #106191
par Анис
Réponse de Анис sur le sujet un post pour se dire bonjour....salam....good morning...azul.....
wa3likoum la meme chose gré !
Je m'ennui lyoum . . . .et toi ça va , warakouche tbanou !
Je m'ennui lyoum . . . .et toi ça va , warakouche tbanou !
- Dalel
- Membre senior
-
Moins
Plus d'informations
- Remerciements reçus 0
12 Sep 2013 14:41 #106192
par Dalel
Réponse de Dalel sur le sujet un post pour se dire bonjour....salam....good morning...azul.....
Bonsoir !! je vois que it's the war here :d je viens de m 'inscrire , a little reckon is necessary
- dahmane1
- Membre platine
-
Moins
Plus d'informations
- Remerciements reçus 0
12 Sep 2013 15:10 #106193
par dahmane1
Welcome to you among us.
But I believe that you confuse us with another forum! Here, the mutual respect is rigorous.
Réponse de dahmane1 sur le sujet un post pour se dire bonjour....salam....good morning...azul.....
Dalel;156106 écrit: Bonsoir !! je vois que it's the war here :d je viens de m 'inscrire , a little reckon is necessary
Welcome to you among us.
But I believe that you confuse us with another forum! Here, the mutual respect is rigorous.
- Анис
- Membre platine
-
Moins
Plus d'informations
- Remerciements reçus 0
12 Sep 2013 16:02 #106194
par Анис
Bienvenu Dalel !
Dalel;156106 écrit: Bonsoir !! je vois que it's the war here :d je viens de m 'inscrire , a little reckon is necessary
Bienvenu Dalel !
Temps de génération de la page : 3.307 secondes